DAGENS UR
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • HG, MTF, Stensbjerg, tg
Svar
Chopard Mille 168589-3002

Jeg var lige i boksen og efter et par timer med uret på igen kommer der en lille duft af ren gummi :) Ikke brændt gummi selv om uret er bygget til deltagelse i Mille Grande løbet i Italien.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

[-]
  • Cd, MichaelA, onkeldunkel
Svar
Lidt i samme boldgade - jeg prøvede i dag et REC 901 RS Limited Edition (250 stk.)

İmage

Virkelig lækkert ur med en sjov historie og mange fede detajler.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Ups, det var ikke planen - jeg gik ind i en urhandel og ud med en sort skildpadde Men jeg tror nok at vi skal blive gode venner
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Møller, Stensbjerg
Svar
Tillykke.

Sorte ure er fede. Seiko ure er fede.

Her er der røget noget semivintage på armen.

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Larsb, p.sebastian
Svar
Tusind tak Icon_smil

Det er første gang jeg har købt et sort ur - og nøøøj den gummirem er dejlig blød Icon_e_biggrin1

BTW lækker semivintage du har Icon_party
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Det er SÅ flot - det kiggede jeg også på. Mit grå turtle er lige kommet til DK, men jeg får det sikkert ikke før mandag :-/. 

Tillykke med Ninja’en :-)

(02-11-2018, 08:57 PM)BadHamster Skrev: Ups, det var ikke planen - jeg gik ind i en urhandel og ud med en sort skildpadde Men jeg tror nok at vi skal blive gode venner
İmage
Svar
Der er gode muligheder for at lave en fed turtle samling med alle de fede modeller.
Svar
Tusind tak onkeldunkel Icon_Up Jeg har længe varmet op til en turtle, men det var første gang i dag at jeg prøvede et - og det sidder super godt på armen. Og da den lokale urmager kun havde en sort på lager, så måtte jeg “nøjes” Icon_e_biggrin1

Glæder mig til at se billeder af din grå Icon_diver

Og ja Kim, det kunne være fedt at have en pade-samling Icon_party
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Selv tak og ja, det sidder også super behageligt på mig og gummiremmen er SÅ blød :-). Også enig med KimT - der er mange fede turtle-modeller
(02-11-2018, 09:46 PM)BadHamster Skrev: Tusind tak onkeldunkel Icon_Up  Jeg har længe varmet op til en turtle, men det var første gang i dag at jeg prøvede et - og det sidder super godt på armen. Og da den lokale urmager kun havde en sort på lager, så måtte jeg “nøjes”  Icon_e_biggrin1

Glæder mig til at se billeder af din grå  Icon_diver

Og ja Kim, det kunne være fedt at have en pade-samling Icon_party
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)