01-02-2015, 08:30 PM
ohmymega Skrev:Er det muligt at få nogle links til facebook?I grupperne "Danske urtosser" og "Urnørderne" er der flere tråde om emnet.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Prisstigninger på schweiziske ure
|
|
01-02-2015, 08:30 PM
ohmymega Skrev:Er det muligt at få nogle links til facebook?I grupperne "Danske urtosser" og "Urnørderne" er der flere tråde om emnet. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
01-02-2015, 08:31 PM
Stensbjerg Skrev:Priserne er steget med 15% men på den positive side er han blevet tilbudt 8 ekstra ure fra PP, Fordi der normalt er op mod 1 års ventetid på de nævnte modeller. Men pga. Prisstigning er de nu til omgående levering.
01-02-2015, 08:43 PM
KimT Skrev:ohmymega Skrev:Er det muligt at få nogle links til facebook?I grupperne "Danske urtosser" og "Urnørderne" er der flere tråde om emnet. Hehe, tak ! Rolex 114060 classic
01-02-2015, 09:08 PM
gufle Skrev:Stensbjerg Skrev:Priserne er steget med 15% men på den positive side er han blevet tilbudt 8 ekstra ure fra PP, Den må du gerne lige uddybe lidt mere - hvad har en prisstigning at gøre med, at et ur som før havde 1 års ventetid, pludselig bare kan leveres i mange eksemplarer?
01-02-2015, 09:13 PM
gufle Skrev:Stensbjerg Skrev:Priserne er steget med 15% men på den positive side er han blevet tilbudt 8 ekstra ure fra PP, Det er selvfølgelig fint hvis man sidder og venter på et ur, Men hvis man tager udgangspunkt i at de 15% forringer deres konkurrence evne, Så hjælper det isoleret set ikke en dyt at der ikke ventetid eller at butikkerne kan få flere ure. Det er vist kun High hype mærkerne der kan lave den "løsning", På et evt problem der udspringer af en valuta justering. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
01-02-2015, 09:16 PM
Black Seal Skrev:gufle Skrev:Stensbjerg Skrev:Priserne er steget med 15% men på den positive side er han blevet tilbudt 8 ekstra ure fra PP, Mon ikke det har noget at gøre med, de mange der hopper fra ventelisterne, med sådan prisstigninger, og pludselig kan urene leveres? Mvh Henrik A
Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
01-02-2015, 09:20 PM
Helt sikkert,Det kan bare ikke blandes sammen med
hvordan swiss mærkerne evt skal håndtere disse prisstigninger når de skal konkurrere med de andre på markedet. Ellers må i godt lige fortælle mig, Hvordan mærker som feks. Longines og Oris kan lave samme finte som svar på den ulempe valuta ændringerne kan give dem. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
01-02-2015, 10:10 PM
For lige at kommentere på den med produktionspriser vs. udsalgspriser på schweiziske ure, så ved jeg af erfaring som"insider" i branchen og tidligere product manager, netop med ansvaret for produktion af ure, at de store urfimaer næppe sætte noget i produktion med mindre der er en multipel på 7-8. Og det er et minimum.
Så med en virksomhed som Rolex, med forholdsvis moderat R&D hvad angår nye modeller, og en kæmpe produktion af få stærke modeller, vil jeg tro en Sub koster i omegnen af DKK 4000-5000 (her taler vi ren produktionspris). Dernæst kommer selvfølgelig en masse faktorer som marketing, packaging, PR, logistik etc....
01-02-2015, 10:47 PM
Longines stiger 8%
Hvorfor skulle Rolex ikke være for menigmand? Rolex er da for menigmand, PP/AP/LS nok mindre. Alle Swiss Made ure bliver vel mere eksklusive, og ikke kun Rolex. De mærker som stiger mere end Rolex bliver dermed også tilsvarende mere eksklusive. Eller hvad?
01-02-2015, 10:59 PM
Helt enig Claus. Hvad der gælder for Rolex gælder vel alle Swiss ure.
Mvh Klaus Mvh Klaus
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|