Hvad køres der i herinde.?
Citat:Forsikringen, den er ikke sjov når den er så ny, de kræver vel gps overvågning und alles ?
Nej - der findes "Brugsklassikerforsikring" hos Alm. Brand. For biler som er i originalstand (de skal have 4 billeder af bilen) og 25 år eller mere på ryggen + de kræver at der er anden, almindelig bil i husstand. Koster ca. lige så lidt som veteranforsikring. Vægtafgiften er dog den samme som altid (2 x 1.620 / år).
Betalte for min 1980 Porsche 911 kr. 2.800 / år kasko i 2006.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Stensbjerg Skrev:På studiodual.com bliver motoren kaldt den kraftigste ikke trykladet 4 cyl motor i en produktions bil,
ud fra hvad jeg kan huske så køre de begge med 2990 ccm så kigge man kun på volume og ikke tage effekt med i billedet,
så var 944eren jo først da 968eren var afløseren.

,
Så det var 944 S2 der havde den 3l motor, som var den største serieproducerede 4-cylindrede motor.
/
Kristen
Svar
Avantismo Skrev:Kommer meget an på biltypen.

En doven V8'er passer perfekt til en gammel Detroit flyder fra 60'erne.

En pumpet 4 benet passer fint i en Caterham.

Min drømmebil (Findes ikke)

En Audi A1 med en Ducati V2 motor. Med kompressor og den vildeste udstødning.

Når ducatien nu har masser af moment i bunden burde den være turboladet... Men enhver anden motor fra en motorcykel med fire cylindrer ville være at foretrække. Du ville blive idiot af tørkobling i en bil... Larmer for meget,

Tillykke med den 944 - den står rigtig rigtig flot!!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Fik denne hjem for små 2 dage siden Icon_e_biggrin1
İmage
Svar
Tillykke med den nye dyt, TC Icon_flag Icon_e_biggrin1

Er du glad for den, og endte du op med 60 eller 75 hk?
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ja tillykke med en fin bil. Vi overvejer en tilsvarende til min hustru i øjeblikket.
Svar
Tak skal i have Icon_e_biggrin1
Det endte med en 75HK version, og synes den kommer fint derud af Icon_e_wink
Så er rigtig tilfreds med den, og efter min mening slår den de andre små biler som f.eks. Aygo og Twingo osv. med et niveau eller to Icon_razz
Svar
Peugeot 208, dejlig bil med gode køreegenskaber Icon_e_biggrin1
İmage
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Nu kan jeg så se at der er flere der gør i 4x4, så for ikke at holde mig tilbage og stå i et dårligt lys..vil jeg lige præsentere min.
Måske lidt færre heste/KW end en A3 quattro.. Til gengæld i en super flot orange farve og med "multitronic" rat speeder....

Nyd den :-)

İmage

İmage
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Lidt OT (kan man være OT på OT-tråd...??) men:
TC, har du fotograferet din bil i Ikast Icon_e_wink (eller ligner alle Føtex´er bare 100% hinanden ? Icon_e_biggrin1 )

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)