Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
Mit nyerhvervede Laco Beobachtungs-Uhr med ETA 2824.2
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Mit nyeste, netop erhvervet i dag er et IWC GST Perpetual Calender.

İmage
Mvh
Morten
Svar
116520 Skrev:Mit nyeste, netop erhvervet i dag er et IWC GST Perpetual Calender.

İmage

den er huleme flot - en usædvanlig velkomponeret skive.

vh Baun
Svar
116520 Skrev:Mit nyeste, netop erhvervet i dag er et IWC GST Perpetual Calender.
Ja super ur, og lækre afballancerede farver - klart et sjældent set og lækkert ur
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nogen gange kommer et urkøb til på en lidt finurlig måde.

I dette tilfælde fik jeg først kassen.....

En god ven herinde på siden, som jeg har købt en del ure af altid til gode priser og som havde fået fat i denne kasse vidste godt at det lige var noget for mig.

Jeg bød for lidt for kassen og han valgte at forære mig den i stedet for at lave en lidt halvdårlig handel Icon_rolleyes

İmage
İmage

Da vi talte sammen var jeg ikke blevet klar over at det var en Seamaster chronometre æske - jeg troede blot det var en gammel Seamaster kasse..... deraf måske også mit lidt flade bud Icon_cool

Nå, men siden - og det er vist flere måneder siden, har jeg så været på udkig efter det rette ur til kassen.

Det er nu landet:

İmage

İmage

İmage

İmage

og så har jeg lige lavet et billede som pga extra lys og kontrast fremhæver smus på skiven. det er ikke mindst dette der gør at jeg tror på originalitet. uret skal et tur forbi Halse, så må vi se, men jeg tror på den, selvom den næsten er for pæn. ikke hver dag man ser en honeycomp så flot.

İmage

Tak til Bjarne Work for bidraget (starten) til denne ekspedition

vh Baun
Svar
Jeg tror også på den Per, men JA den er grænsefald så pæn den er. Tror dog på den, men Peter kan jo se den fra bagsiden af skiven givet, så lad os høre. Hvilket herligt billede af bagsiden med Omega spejlet ned fra den superlækre kasse
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Baun Skrev:Nogen gange kommer et urkøb til på en lidt finurlig måde.

I dette tilfælde fik jeg først kassen.....

En god ven herinde på siden, som jeg har købt en del ure af altid til gode priser og som havde fået fat i denne kasse vidste godt at det lige var noget for mig.

Jeg bød for lidt for kassen og han valgte at forære mig den i stedet for at lave en lidt halvdårlig handel Icon_rolleyes

og så har jeg lige lavet et billede som pga extra lys og kontrast fremhæver smus på skiven. det er ikke mindst dette der gør at jeg tror på originalitet. uret skal et tur forbi Halse, så må vi se, men jeg tror på den, selvom den næsten er for pæn. ikke hver dag man ser en honeycomp så flot.

vh Baun

Smukt, tillykke med det, ved du har ledt efter det rette. Set forfra er kronen en anden farve, eller er det synsbedrag?

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
TDN Skrev:Smukt, tillykke med det, ved du har ledt efter det rette. Set forfra er kronen en anden farve, eller er det synsbedrag?

Mvh.
Thomas

Ikke synsbedrag, jeg skal på jagt efter en krone....

vh Baun
Svar
hannover_dk Skrev:Hvilket herligt billede af bagsiden med Omega spejlet ned fra den superlækre kasse
vh

İmage
İmage

vh baun
Svar
Baun Skrev:
TDN Skrev:Smukt, tillykke med det, ved du har ledt efter det rette. Set forfra er kronen en anden farve, eller er det synsbedrag?

Mvh.
Thomas

Ikke synsbedrag, jeg skal på jagt efter en krone....

vh Baun

Hvad er ref. så skal jeg hjælpe.

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)