28-12-2024, 11:11 PM
Nu hvor året snart går på hæld,
Har der de tidligere året nogle gange været tråde, hvor man har givet en status på,
Moves i løbet af året, sotb og og fremtids planer.
Alt starter generelt med en selv så her kommer hvad der er sket på min ur front i 24.
I foråret så jeg på en ferie Citizen Orca et re make på et ur de tidligere har produceret,
urets design talte til mig Og så syntes jeg deres eco drive værk er genialt,
Så da jeg kom jeg blev den sorte version (special edition) hentet hjem på chrono24.
Så min sotb er her ud af 24 ser således ud.
Suunto core all black, Citizen Orca SE, Citizen Autozilla, Seiko SBDB013, Dornbluth 99.1, CasioOak all black,
Samt min gamle hardcore beater et quartz Seiko 200m diver som var mit første ur.
Planer for 25 er der ikke rigtigt jeg lader tilfældighederne råde,
Jeg syntes dog priserne på ure der har min interesse generelt er faldt,
så måske 25 byder på et stab på et af dem, Time will tell.
Ellers var 24 året hvor jeg begyndte at skille, rense og skifte batteri på nogle af mine billige ure,
Noget jeg har fundet en ny ur glæde i, det udsprang af at knapperne på mit Suunto ikke virkede,
Og alt henvendelse til dem var nytteløs, så gik jeg selv i gang og efter rensning virker alt igen,
Så en ny NATO blev bestilt hjem (den originale rem er junk) og så var der nærmest nyt ur stemning på armen
I og jeres kære ønskes alle et rigtigt godt nytår
Har der de tidligere året nogle gange været tråde, hvor man har givet en status på,
Moves i løbet af året, sotb og og fremtids planer.
Alt starter generelt med en selv så her kommer hvad der er sket på min ur front i 24.
I foråret så jeg på en ferie Citizen Orca et re make på et ur de tidligere har produceret,
urets design talte til mig Og så syntes jeg deres eco drive værk er genialt,
Så da jeg kom jeg blev den sorte version (special edition) hentet hjem på chrono24.
Så min sotb er her ud af 24 ser således ud.
Suunto core all black, Citizen Orca SE, Citizen Autozilla, Seiko SBDB013, Dornbluth 99.1, CasioOak all black,
Samt min gamle hardcore beater et quartz Seiko 200m diver som var mit første ur.
Planer for 25 er der ikke rigtigt jeg lader tilfældighederne råde,
Jeg syntes dog priserne på ure der har min interesse generelt er faldt,
så måske 25 byder på et stab på et af dem, Time will tell.
Ellers var 24 året hvor jeg begyndte at skille, rense og skifte batteri på nogle af mine billige ure,
Noget jeg har fundet en ny ur glæde i, det udsprang af at knapperne på mit Suunto ikke virkede,
Og alt henvendelse til dem var nytteløs, så gik jeg selv i gang og efter rensning virker alt igen,
Så en ny NATO blev bestilt hjem (den originale rem er junk) og så var der nærmest nyt ur stemning på armen

I og jeres kære ønskes alle et rigtigt godt nytår

Yoshikazu Akahane. 28/+50.