Så fik vi åbnet den JLC flagshipstore i NY...med billeder...
#4
Rune B Skrev:Meget interessant læsning. Må man høre hvor mange JLC ure du har? Tænker man skal være en god kunde for at få sådan en invitation.

Så kan jeg også regne på hvornår jeg skal regne med at få en invitation fra Tudor til en tur på Jensens Bøfhus Icon_e_wink

Jeg har nogle stykker - men i denne sammenhæng tror jeg, at det der tæller mest er at jeg købte mit seneste ur, et JLC Geophysic, hos dem i mellem jul og nytår. Jeg har også købt et par remme til et andet JLC. Dertil kommer lidt 'løs snak' omkring interesse i nogle af de ure de har liggende.

Publikum herovre er så købedygtigt og så forvænte med ekstremt god service og fede oplevelser. Desuden er konkurrencen om køberne stenhård herovre så invitationerne til de sjove ting sidder løst. Dertil kommer, at når det er flagship stores, så er det vist de globale marketingbudgetter der er i spil - her er der ikke tale om en lille forhandler, der skal finde pengene ud af omsætningen.

Så regnestykket må hedde: Tur på Jensens bøfhus = 1 x Tudor køb + (varm luft om fremtidige køb x antallet af modeller du har kigget på) - aggressive krav på rabat.....Icon_e_wink

Claus

Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Så fik vi åbnet den JLC flagshipstore i NY...med billede - af cfnissen - 04-03-2015, 08:03 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)