Hvornår har en urhandler sin berettigelse
P.N. Skrev:Hvad er det for et andet navn jeg underskriver med ? I min profil står der P.N. og jeg underskriver med enten P.N. eller Per Nielsen. Det er vel ikke svært at sammenholde de to muligheder. Der hvor jeg synes det tilter lidt er når der står et i profilen og noget andet i underskriften. F.eks. når der i profilen står gmt-geek og der så underskrives med Vh. Jon Icon_smil

Venlig hilsen
P.N.
Per Nielsen
Vendsyssel

Ja nu er det jo let at tilføje noget i sin signatur efterfølgende....
- Tidligere stod der ikke dit rigtige navn men blot :

Venlig hilsen
P.N.

Og for at vende den med brugernavn vs. ens rigtige navn så er det nok bare sådan at man må acceptere hvis man vil være på nettet/sociale medier at disse to meget sjældent er lig hinanden!
- Der er ligesom flere brugernavne til rådighed end der er rigtige/reelle navne....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 11:07 AM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 12:53 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 01:46 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 02:01 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 06:41 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af LIVETS - 22-02-2015, 11:35 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 23-02-2015, 04:14 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af gmt-geek - 26-02-2015, 12:39 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)