23-02-2015, 10:43 AM
Citat:Havde nok håbet, at Rolex kørte en bedre garanti end Tissot og Casio. Hvordan ligger andre af de dyrere mærker garanti-mæssigt? For eksempel Omega?
Nu kan det meget vel være at Rolex HAR en bedre form for garanti end det, loven tilsyneladende (?) digterer. Jeg tror at det kan være muligt pga. at jeg har selv aldrig blevet afvist af en rollie AD. jeg har aldrig heller hørt om at nogen blev... (no ja, ham som besøgte Knud Pedersen i Aarhus. Men den igen, KP er nok den mest lousy Rolex AD jeg har oplevet selv - worldwide - og hørt om og deres evt. fejldisponeringer behøver ikke at have noget med hverken lov eller AD-praksis at gøre).
Problemet her er at når vi spørger, får vi politikersvare eller får at høre hvor godt det er at AD´en får sin postomkostninger dækket. Sikkert, den sag har bare ikke rigtigt noget at gøre med sagen her.
Steffen åbnede ballet med besked om at AD´en er ikke forpligtet til andet end "venligt hjælpe kunden at sende sin klokke der hvor den er købt fra".
Altså, ifølge loven ?
Praksis er tilsyneladende en hel anden ?
Kunne Steffen ikke venligst kommentere dette ?
Jeg kender nu efterhånden mine pappenheimere ganske godt og får vi ikke sat punktum i sagen her, ved jeg at der vil udvikle alle mulige rygter og sammensværgelsesteorier og hvad ved jeg. Og absolut ikke for Rolex fordel
Og - så har vi den der "har man sagt A, siger man også B"...
Så - hvordan ligger landet angående Rolex worldwide garanti, Steffen ?
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)