22-02-2015, 11:46 PM
Sociologen Skrev:Jeg mener, at hvis der er world wide guarantee, så burde Rolex (som vi skyder på i dette tilfælde, men også andre producenter med en sådan garanti) refundere forsendelsesudgifterne til den lokale AD, som har fremsendt uret for kunden. Det er jo ikke sådan, at Rolex får tilsendt ure med fejl, som Rolex ikke skal udbedre ift deres egne kriterier, idet en lokal AD har foretaget en professionel vurdering, inden uret bliver sendt.
Ja, enig! Forbrugeren og lokal AD (der ikke har solgt uret) bør holdes skadesfri.
Come on det er überluksus varer vi taler om her, et fucking ur der koster lige så meget som en gns. Dansker har udbetalt på 3 mdr...
Så giv dog lige en luksus service altså!!
Når nu DB på sådan en sports rollie i stål er ca. 60%, (?) er det da ikke en urimelig forventning at Rolex i alpeland dækker den udgift der måtte være for at få det sendt dertil, så de kan udbedre deres fejl, på deres produkt? Der er immervæk til over 10 gange forsikret luftfragt jorden rundt for hvert solgt ur!
Når man så ved hvor skrap kvaliteten er hos Rolex, og hvor lille en del der formodentligt skal retur, så kan jeg slet ikke forstå det.
Til sidst tak til Hr. Mortensen for forklaring uden undskyldninger og udenoms snak
Lever i min egen lille dykkerklokke..

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)