Hvornår har en urhandler sin berettigelse
Ja jeg forstår det i hvertfald som sagt ikke...Og jeg har svært ved at se at det kan være passionen for urene der driver værket når man kun har et varelager på eks 3 (rimelig uinteressante) ure og resten af de ure der er afbilledet ellers er ure der er solgt, men som "kan skaffes igen på bestilling". I mine øjne er det passionen for profit der her er drivværket...Helt hylende grinagtigt bliver det når man tilmed annoncerer ure man ikke har fysisk på lager, på chrono24 som nogle af de absolut dyreste.... Folk er jo ikke åndssvage

Den med at det er folks egne samlinger der bliver lagt op som varelager og at folk prissætter til den høje side fordi de reelt set ikke vil sælge, køber jeg ikke...... Det er ikke derfor de er prissat højt..

CT er lidt udenfor kategori her, da han fra starten slog sig på at sælge ure i den lavere ende af prisskalaen (selvom han idag spænder lidt mere vidt rent prismæssigt). Her var det måske nok lidt lettere/billigere/hurtigere at få hamret et fornuftigt varelager sammen på kort tid. Derudover er Claus også en af dem fra "den gamle garde" og havde allerede inden han gik igang et godt/kendt navn i danske urkredse - Så han havde nok lidt bedre forudsætninger, selvom det garanteret heller ikke har været let for ham at starte op.
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 11:07 AM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 12:53 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 01:46 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 02:01 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 06:41 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af LIVETS - 22-02-2015, 11:35 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 23-02-2015, 04:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)