Hvornår har en urhandler sin berettigelse
Enig Anders og så skal man lige huske på at ikke alle har det samme grundlag at starte fra,
Det du nævner med tasker kræver trods alt en "solid" base da "butikken" har haft minus cash flow i 4 år,
Før den overhovedet åbnede dørerne.

Skulle jeg åbne en net butik med forholdsvis dyre vare (feks. Brugte gode ure)
Var et lille varelager som muligt og et netværk så stort som muligt helt klart det jeg ville gå efter,
Og så var det helt sikkert kun ca 10 forskellige mærker der blev solgt i butikken.

En dygtig forretnings mand fortalte mig engang,
Man skal aldrig misunde en kollega en dårlig forretning/handel.

Det lyder meget banalt men der er en dybere mening,
Og kigger jeg på brugt urs butikker rundt omkring,
ser jeg da også eksempler på folk som enten ikke har hørt eller forstået sætningen.

Men hvis folk har en drøm om at åbne en butik og det lykkes for dem,
Så kan jeg kun have respekt for deres virketrang
og ønske dem held og lykke, uanset hvor lille platform de starter fra.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 11:07 AM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af Stensbjerg - 22-02-2015, 12:38 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 12:53 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 01:46 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 02:01 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 06:41 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af LIVETS - 22-02-2015, 11:35 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 23-02-2015, 04:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)