Hvornår har en urhandler sin berettigelse
Lidt provokerende overskrift måske....Men jeg stiller mig en smule undrende over der bliver ved med at poppe nye urhandlere op rundt omkring med stærkt begrænsede udvalg..... Hvorfor tænker jeg? Med al respekt for de folk der prøver lykken, så kan jeg ikke forstå hvorfor man gider at åbne en biks fordi man har 6 ure liggende....? Forretninger som eks swisstime ligger øjensynligt kun fysisk inde med 3 ure og den sidste nye watchstock.dk har en 6-8 ure og der er ingen af den nye forhandlere som har priser der er specielt konkurrencedygtige, faktisk er enkelte af urene direkte overpriced.... Derudover er det ofte meget brogede udvalg lige fra 2500 kroners Tissot, til Rolex ure til 30-40.000....

Jeg har gennem min interesse skabt mange bekendtskaber i ind og udland og også skabt forbindelser som er blevet til direkte venskaber. Eks en forhandler i Madrid som jeg har et venskabelig forhold til idag. Ham har jeg kæmpe respekt for både fordi han er en god fyr og fordi han er en dygtig forretningsmand. Han har brugt de sidste 4 år på at shoppe varebeholdning til en e-butik som hans kone gerne ville åbne. Han har med andre ord brugt rigtig lang tid på at source de helt rigtige produkter og sørget for at tage sig den tid det tager at købe ind til en butik, således at den dag den så slår dørene op, så rent faktisk har noget at byde på.... Der er tale om vintage og brugte eksklusive dametasker, således noget som godt kan sidestilles med det at handle ure. Det må være lidt den samme tilgang Livets.DK har haft, idet der faktisk var en del fine ure på siden allerede fra starten (Jeg købte selv et enkelt)

Jeg tænker bare at de nye handlende må ha meget trange kår, da det der genererer omsætning jo er at der er udskiftning i varebeholdningen, således at der hele tiden er aktivitet på siden og kommer nye ure til som kan skabe ny interesse. Når man ikke har så mange ure og tilmed heller ikke voldsomt interessante priser, så må det da være svært at skabe udskiftning i varelageret og dermed tilsvarende svært at få mejslet sig fast i folks bevidsthed....
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 11:07 AM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 12:53 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 01:46 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 02:01 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 22-02-2015, 06:41 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af LIVETS - 22-02-2015, 11:35 PM
Re: Hvornår har en urhandler sin berettigelse - af MortenKN - 23-02-2015, 04:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)