AFLYST !! WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 AFLYST !!
Jeg kan godt følge Jeres forskellige tanker. Jeg var jo også i tvivl om hvorvidt jeg skulle tilmelde mig, men CLaus T sagde jo at han kendte Niels, så jeg tænkte at det var ok.

Som ny i det her har jeg tænkt at det var en god plan at komme med hvis der sker noget. Jo, prisen var høj, men jeg tænkte at så får jeg prøvet MASH i samme omgang. Hvordan det plejer at foregå ved jeg ikke så meget om, og når man ikke rigtig kender nogen, så var det lidt halvofficielle noget som tiltalte mig.

Om forummet er ved at blive delt op ved jeg ikke - jeg har følt mig velkommen fra start og fået svar i de tråde jeg har startet og fra flere som jeg har stillet spørgsmål til via PB. Men samtidig er det klart, at nogle af Jer kender hinanden herfra siden langt tilbage og også har set hinanden til g2g flere gange - så er det jo ikke så mærkeligt hvis det er svært som helt ny at få lavet et arrangement eller at blive en rigtig urnørd Icon_smil

Beskeder i denne tråd
Re: WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 kl. 17.30 - ? - af Black Seal - 09-01-2015, 09:42 PM
Re: WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 kl. 17.30 - ? - af Black Seal - 10-01-2015, 10:54 AM
Re: AFLYST !! WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 AFLYST !! - af Daniel - 21-02-2015, 05:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)