AFLYST !! WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 AFLYST !!
MillardDK Skrev:WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 kl. 17.30 - ?

Så er vi ved at være der hvor der er så mange der har sagt ja, at jeg vil gå et skridt længere og jeg har fundet en dato for det hele, der er nu også muligt at tilmelde sig, og man betaler ved tilmelding for maden. Der er plads til 34 personer så det er med at være hurtig, der er forhåbentligt rift om pladserne.

Programmet bliver som følger:

17.30 – 18.00 Ankomst på MASH i Aarhus
18.00 – 19.00 Oplæg om ure. Der kommer en beskrivelse om dette, når det er helt
på plads.
19.30 - ? Mad og se med fingerene på ure.

Menu

Forret: Carpaccio af okse

Hovedret: URUGUAY Ribeye, ca. 300g m. bearnaisesauce og
rødvinssauce, tykke fries, blandet tomatsalat og cremet spinat, som placeres midt på bordet.

Dessert: Chokolademousse med havtorn.

Det ovennævnte er inkluderet i prisen. Dertil kommer drikkevarer, som man selv bestiller og betaler ved tjeneren.

Pris for dette er 600.- kr.

Tilmeldingen sker og betaling sker på følgende link.

[url]"https://www.place2book.com/da/choose_ticket_sales_workflow?seccode=f5a9cebe26" onclick="window.open(this.href);return false;">https://www.place2book.com/da/choose_ti ... f5a9cebe26[/url]

Frist for tilmelding er 26/2-15 kl. 15.00

Hvis du har spørgsmål så skriv en PB

Da der åbenbart ikke er nogen ud over Daniel som tør melde sig til dette, har jeg d.d. valgt at aflyse.

Jeg må ærlig tilstå at jeg er noget skuffet, da jeg havde forventet et tiltag ville få mere tilslutning, men da jeg jo åbenbart fik trådt nogle over tæerne. Jeg med den følese at der blev skabt så meget dårlig stemning over dette at, man satte spørgsmål ved mig som person, hvilket måske har holdt folk fra at tilmelde sig.
Så med håb om at der er andre som vil bruge deres tid på at lave et tiltag, for jeg holder en lang pause Icon_e_smile
Vh. Niels
Med venlige hilsner

Niels Astrup Millard

Beskeder i denne tråd
Re: WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 kl. 17.30 - ? - af Black Seal - 09-01-2015, 09:42 PM
Re: WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 kl. 17.30 - ? - af Black Seal - 10-01-2015, 10:54 AM
Re: AFLYST !! WATCHES & STEAKS på MASH den 7/3-15 AFLYST !! - af MillardDK - 18-02-2015, 10:02 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)