Review af Certina DS Action Diver Automatic Titanium
Jeg vil sige mange tak for tilbagemeldingerne på mit lille "prøve"-review Det hele er skrevet meget umiddelbart, så der er helt sikkert meget subjektivitet med i dette review, hvilket jeg selv syntes er ganske fint ved et ur-review og det er jeg glad for at i også syntes er ok Icon_smil

John - Meget detaljeret tilbagemelding, rigtig fedt, tak skal du have Icon_drinks Jeg havde faktisk helt glemt Shogun, så det er rigtig godt at du får denne nævnt. Jeg har haft kig på dette tidligere, men fravalgte det faktisk hovedsageligt pga. at det mere ligner stål i stedet for titanium - og det var netop titaniums-farven som jeg manglede i min lille samling Icon_e_smile

Heinrich - Jeg har købt uret brugt og det er fra 2012, så jeg tror desværre ikke at Certina vil yde nogen gratis regulering for mig...

Claus - Mange tak for ordene. Det er en tilbagemelding som din (og de andres) der også gør det sjovt at bruge lidt tid på at skrive lidt ord om sit ur Icon_e_smile

Stensbjerg - Tak for ordene Icon_e_smile Shogun er også super fedt og det er helt sikkert den mest direkte konkurrent til dette.

Jeg kunne godt finde på at prøve at lave reviews af nogle andre ure en dag, det er meget hyggeligt lige at få tænkt sit ur lidt igennem Icon_e_wink

God aften til alle.
Mvh Danny  Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Review af Certina DS Action Diver Automatic Titanium - af BadHamster - 16-02-2015, 08:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)