08-02-2015, 11:30 PM
PAM212 chronoen går som smør og er langt dyrere ure overlegen mht hvor lækker chronoen er at ativere.... Den er på linie med Hublots nye Unico, som nok er det lækreste jeg nogensinde har prøvet at aktivere af chronofunktioner.... BP er pisseflot på billeder og sådan set også i virkeligheden men kræver som nævnt store håndled.. Jeg prøvede den i 10 minutter så var jeg træt af kronen der bare pløjede sig ned i min håndryg.... No thanks. Selv om PAM også på papiret er stor så føles den IMHO ikke så stor som BP.
JLC's kronedesign er jeg ikke pjattet med.... Så mellem de 4 der ville mit valg være mellem Sub og PAM og de to ure er så æstetisk forskellige så det kræver grundig overvejelse.... Men jeg er jo pissekedelig Rolex nørd, så jeg ville nok hoppe på den "sikre"
JLC's kronedesign er jeg ikke pjattet med.... Så mellem de 4 der ville mit valg være mellem Sub og PAM og de to ure er så æstetisk forskellige så det kræver grundig overvejelse.... Men jeg er jo pissekedelig Rolex nørd, så jeg ville nok hoppe på den "sikre"
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)