Fortæl om dine ure
Jeg har haft det der vel kan kaldes lidt forskellige ure

Seiko diver 200m quartz købt fordi jeg kunne lide det klassiske design og jeg ønskede mig et rigtigt dykkerur

Omega Seamaster "2254" med quarts værk var uret der rigtig satte i det med at putte lidt ekstra penge ind i at købe et ur,
jeg mener det er det smukkeste seamaster design der er lavet,et ur jeg købte på grund af designet og kvalitet fornemmelsen.

Oris Carlos Coste lim.ed 2000m røg mere ind i ur verden og indså at jeg bare måtte have et ur med aut værk
virkelig et dejligt ur jeg var vild med designet og hele den måde uret trådte frem på,Oris er stadigvæk i dag et af mine ynglings diver mærker.

JLC Master Compressor Memovox kom til da HG heldigvis lærte mig om JLC helt fantastiske verden og jeg begyndte at lægge mere og mere vægt på
hvad der lå inde i urene jeg elsker nærmest alt ved JLC,det var også der min dress,diver,beater teori begyndte.

Seiko Marinemaster SBDX001 ville have en diver til mit JLC der var i det helt klassiske diver look uden nogen smart farver eller noget
det bliver bare ikke bedre til prisen med MMeren virkelig et fedt ur,som jeg sagtens kunne se mig selv købe igen.

Rolex Sub 116610 Flot lækkert gennemført ur opdateret på alle de steder hvor den gamle model haltede
troede uret ville virke alt for lille til mig men jeg opdagede en helt anden verden,uret passer bare til alle miljøer og lejligheder
uret var kun købt fordi det skulle indgå i et bytte med den Deep Sea jeg virkelig var ude efter,desværre lykkes mine byttehandel ikke
uret fejlede ikke noget men det var tilbehøret det var galt med.

Sinn U1 købt efter at have læst om hele deres tilgang til det med at lave ure
og så er jeg blevet lidt tosset med det rene tyske design samt urets udtryk.

Jeg er ur bruger og ikke ur samler før i tiden ville jeg have et ur der dække enhver lejlighed
i dag er jeg tilbage til udgangspunktet og vil bare gå med et seriøst dykkerur. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Beskeder i denne tråd
Fortæl om dine ure - af Joepete - 01-05-2012, 08:23 PM
Re: Fortæl om dine ure - af KimT - 01-05-2012, 08:57 PM
Re: Fortæl om dine ure - af Miwes - 01-05-2012, 09:42 PM
Re: Fortæl om dine ure - af CT-Watches.dk - 01-05-2012, 09:43 PM
Re: Fortæl om dine ure - af Stensbjerg - 01-05-2012, 10:07 PM
Re: Fortæl om dine ure - af Ivan - 01-05-2012, 10:29 PM
Re: Fortæl om dine ure - af Amehlbye - 01-05-2012, 10:39 PM
Re: Fortæl om dine ure - af Kristofferj - 01-05-2012, 10:47 PM
Re: Fortæl om dine ure - af Amehlbye - 01-05-2012, 10:50 PM
Re: Fortæl om dine ure - af MichaelSC - 02-05-2012, 02:24 AM
Re: Fortæl om dine ure - af Peter - 02-05-2012, 03:41 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)