31-01-2015, 07:14 PM
Jack Cassidy Skrev:Sociolog. Min reaktion er baseret på 3 ting. Alle 3 har pisset mig af.Ad 1) Det var - som påpeget - ikke mig, der bragte urmagssinet abtw på banen. Jeg linkede blot, så forumbrødre, der ikke kendte artiklen, kunne læse indlægget.
1) IMHO er det dårlig stil at henvise til et ur magasin som gudsgiven autoritet.
2) Dårlig stil at bringe Willy på banen. Manipulerende. Historikken er velkendt.
3) Irriterende spørgsmål. Jeg fatter ikke dine spørgsmål bl.a. til Tio Malo medmindre du er spritny på forum hvilket du ikke er.
Vi skal ikke mødes til kærligheds klappende GTG i overmorgen så det er fint at vi er enige om at være uenige.
Og tak for dit engagement!
Ad 2) Det var vel netop en af Willys pointer, at urmagasiner er producenternes forlængede arm i mange tilfælde, og deres artikler derfor skal betragtes som så. Og nej, jeg var genrelt ikke enig med Willy eller hans stil, hvilket er fremgået af tidligere tråde (fx en gammel tråd om ure og maskulinitet).
Ad 3) Mit spørgsmål til John skyldes netop, at jeg altid gerne vil læse og lære mere og ure, bl.a. så jeg ikke reproducerer myter. Altså ren og skær interesse. Dette er forhåbentligt iorden at spørge ind til links?
Nej, vi to skal ikke mødes til "kærlighedsklappende GTG i overmorgen", men derfor kan vi vel godt holde en respektfuld, sober tone og ikke anklage folk for at have imaginære motiver, nåe de stiller oprigtige spørgsmål. Spørg mig direkte i stedet, så vil jeg til enhver tid svare efter bedste evne.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)