31-01-2015, 06:01 PM
Jack Cassidy Skrev:Sociologens præmis er nu at ABTW ur magasinet er et objektivt og videnskabeligt validt, neutralt magasin uden pengeinteressser medmindre jeg modbeviser det med dokumentation?Hvor i alverden har du det fra? Du lægger MIG meget ordene i munden. Som om du ønsker at fremprovokere en reaktion fra mig??? Mener desudn, at jeg som sociolog må kunne forklare anverdens ting, hvilket selvsagt er en umulig opgave.
Er det den seriøse påstand?
Måske jeg trådte dig over en øm tå ved tidligere i tråden at skrive
Sociologen Skrev:Rolex er vel heller ikke produceret med det for øje, at "menigmand" skal købe produktet.
Eller kan jeg ike se, hvor din reaktion kommer fra...
En person (Jacob) i denne tråd refererer til abtw-artiklen, så jeg citerer fra artiklen for at kvalificere debatten. Hernæst skal jeg så stå på mål for artiklens indhold. Du mener så, at artiklen er forkert, hvilket jeg ikke modargumenterer, men ønsker blot referencer på/links til din påstand, hvilket du ikke formår eller ønsker at gøre. Jeg vil oprigtigt gern læse en artikel, som påpeger det modsatte, da ens viden altid bliver større af at læse forskellige kilder.
Selvfølgelig er en journalists artikel ikke objektiv, men jeg tillader mig dog at mern, at trods denne subjektivitet, så er den mere objektiv end dine udokumenterde påstande, idet abtw er et anerkendt ursite, mens du en enkeltperson.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)