U-Boat Chimera og andre modeller af mærket
Jeg må lige slutte min tråd og gå til bekendelse. Icon_flov

Det er let at falde for noget nyt og man kan næsten virke så sikker på, at ingen kan påvirke det udfald, men her må jeg sige at jeres indlæg fik fjernet den sidste tvivl og ubåden får lov til at sejle videre uden mig.

Så skulle man jo tro at der er kommet lidt fornuft tilbage i "tårnet", men ak og ve Icon_excuse

Troede at jeg skulle finde max. glæde i mit Omega PO der var købt med fornuften og var næsten klar til at kalde det en keeper, men det kan jeg simpelthen ikke og sorry!

Det er bare blevet for kedeligt for hurtigt og for at det ikke skal være løgn, så savner jeg mit Anonimo Pro 2000 så meget at jeg kaster mit Omega videre og får mit meget savnede Anonimo tilbage.

Anonimo har taget fat i mig og vil ikke slippe...så kan det da godt være at ud fra et økonomisk synspunkt, at man kan blive sat til spot og skamme, men jeg er færdig med at vælge med andet end hjertet, når det gælder ure og kærlighed Icon_e_biggrin1

Over and out
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: U-Boat Chimera og andre modeller af mærket - af Black Seal - 26-01-2015, 12:10 AM
Re: U-Boat Chimera og andre modeller af mærket - af Black Seal - 26-01-2015, 12:27 AM
Re: U-Boat Chimera og andre modeller af mærket - af LIVETS - 27-01-2015, 11:47 PM
Re: U-Boat Chimera og andre modeller af mærket - af Miwes - 29-01-2015, 07:01 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)