01-05-2012, 11:37 AM
Jeg har umiddelbart oplevet fire skufftelser. Som dig, Kim, researcher jeg en del, før jeg begiver mig ud og ser/prøver uret IRL. Tre af skuffelserne var affødgt af samme forhold, idet jeg havde en forventning om, at Omega Speedmaster Pro, Rolex 14060M og Rolex Dytona ville være større. Jeg har pengene klar til at købe de to førstnævnte (dog ikke på samme dag
), men efter at have haft urene på armen, indså jeg straks - og blev bekræftet af AD'er - at det så fjollet ud til mig... Øv bøv.
Min fjerde skuffelse vedrører ligeledes Rolex - denne gang Deep Sea. Jeg var interesseret i denne, da den er større end 14060 og Daytona, men jeg blev negativt overrasket over dels den smalle lænke, dels den høje kasse... Umiddelbart er disse dealbreakere for mig, men jeg er ikke sikkert på, at min holdning til netop dette ur kan ændres med tiden. For det er sgu lækkert
Indtil da afventer jeg at Rolex lancerer en 44mm 14060
Min fjerde skuffelse vedrører ligeledes Rolex - denne gang Deep Sea. Jeg var interesseret i denne, da den er større end 14060 og Daytona, men jeg blev negativt overrasket over dels den smalle lænke, dels den høje kasse... Umiddelbart er disse dealbreakere for mig, men jeg er ikke sikkert på, at min holdning til netop dette ur kan ændres med tiden. For det er sgu lækkert

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)