store pris stininger på rolex ure?
Boxter Skrev:Gælder stigningerne ikke også andre mærker end Rolex?! Omega, AP eller lign?!

Thomas

Jo Thomas. Det er undgåeligt, men spørgsmålet er hvor meget sælgere og producenter vil dele stigningen inden for de forskellige mærker. Hvis jeg kender Rolex godt tror jeg ikke de giver meget ved porten. Men lad os se.

Det er med nogle ting at jo dyre det er jo nemmere er det at sælge når man når en vis prisklasse. Spørgsmålet er bare om det samlede resultat er lige så godt som før frigivelsen af CHF. Det ved vi måske om ca 1 års tid. Jeg æder selv halvdelen på de 3 mærker jeg har fra Schweitz og måske gider jeg ikke have Tissot mere, da det er meget topstyret prismæssigt fra Schwatchgroup.

Direktøren i Klarlund Stig, var også usikker på om han skulle droppe et par mærker stod der i en artikel og et par andre producenter sagde at de kunne finde på at flytte produktionen til Tyskland. Desuden er meget jo billiger der så måske på den lange bane kan det betale sig. Men lad os nu ikke male fandet på væggen. Om et par år tænker kunder nok ikke meget på prisstigningen. Vil man have en bestemt model/Mærke kommer prisen nok i 2. række. Men det giver jo stof til eftertanke at ure fra Alpelandet bliver dyre og dyre end hvis den samme produktion blev udført andet sted. Sæt der om 10 år står "Made in Germany" på Rolex og PP ure. UUH. Dødssynd synes nogle Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
store pris stininger på rolex ure? - af jmj - 16-01-2015, 12:12 AM
Re: store pris stininger på rolex ure? - af KimT - 16-01-2015, 02:08 AM
Re: store pris stininger på rolex ure? - af KimT - 16-01-2015, 08:40 PM
Re: store pris stininger på rolex ure? - af KimT - 17-01-2015, 12:46 PM
Re: store pris stininger på rolex ure? - af stenstrupigen - 22-01-2015, 02:22 PM
Re: store pris stininger på rolex ure? - af baun - 23-01-2015, 12:46 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)