Fightclub - Rolex SD vs Tudor Pelagos vs PAM24
Tusind tak for jeres inputs.

Det overrasker mig at lunetten, på de tidligere submersibles skulle være ringe? Kan man virkelig lave et så relativt dyrt ur og så er noget så basalt ikke i orden?

Mht Tudor, så viste min umiddelbare research, at bygge kvaliteten skulle være nogenlunde på højde med rolex, med den største forskel værende fraværet af in house værk... Men det er måske en myte?

Mht Rolex - så er det et mærke man åbenbart bare ikke kan komme udenom?! Jeg kan sagtens følge jer i, at ting som eksempelvis gensalgsværdi er væsentlig højere her. Mit største problem med Rolex er simpelthen størrelsen - et ur behøver for ikke at være kæmpestort, men 40 mm er altså lige i underkanten...

(Et andet problem med Rolex er også, at det er det eneste mærke min kone ved hvad er og dermed det eneste jeg under ingen omstændigheder kan snige ind i huset)

Under alle omstændigheder, så vil jeg få sat gang i en lille ur-fond og så må vi se hvad det ender med Icon_e_smile

...men skriv endelig flere betragtninger, da det ikke er alt man lige falder over når man surfer på nettet.
Mvh Ole

Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Fightclub - Rolex SD vs Tudor Pelagos vs PAM24 - af obp666 - 19-01-2015, 10:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)