18-01-2015, 01:31 PM
Jeg er til dels enig med John M. De ældre IWCer var bygget i en fantatisk kvalitet,
Og i et design der bare lyste IWC den slags kommer vi i normale produktion ikke til at se mere.
Men er også sikker på at hvis de ikke gjorde noget ville de lide "Saab døden"
De er ikke plads til den samme "romantik" i dag, derfor finder jeg også hans brev en smule plat.
Hvad regner han med en ansvarsbevist bestyrelse gør,
Forsætter af en vej som ikke giver de resultater på bundlinien der er behov for,
Eller sadler om og finder deres plads i en utrolig tæt befolket ur verden.
Det er jo også det de generelt svar ham i deres brev.
Jeg læste en gang for længe side at de generelt ikke tjente penge på 3536 modellen,
Uret var dybest set for godt lavet til prisen.
Jeg er sikker på at det også er en del af forklaringen på den prisstigning modellen har oplevet,
Ure som det kommer vi ikke til at se mere fra IWC.
Det kan man jo selvfølgelig begræde, men hvis alternativet er at der så om nogle år
Ikke findes noget der hedder IWC hvad vælger man så.
Og i et design der bare lyste IWC den slags kommer vi i normale produktion ikke til at se mere.
Men er også sikker på at hvis de ikke gjorde noget ville de lide "Saab døden"
De er ikke plads til den samme "romantik" i dag, derfor finder jeg også hans brev en smule plat.
Hvad regner han med en ansvarsbevist bestyrelse gør,
Forsætter af en vej som ikke giver de resultater på bundlinien der er behov for,
Eller sadler om og finder deres plads i en utrolig tæt befolket ur verden.
Det er jo også det de generelt svar ham i deres brev.
Jeg læste en gang for længe side at de generelt ikke tjente penge på 3536 modellen,
Uret var dybest set for godt lavet til prisen.
Jeg er sikker på at det også er en del af forklaringen på den prisstigning modellen har oplevet,
Ure som det kommer vi ikke til at se mere fra IWC.
Det kan man jo selvfølgelig begræde, men hvis alternativet er at der så om nogle år
Ikke findes noget der hedder IWC hvad vælger man så.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)