12-01-2015, 10:14 PM
Nå, men nu er det meget tæt på at beslutningen skal tages (inden en uge) og valget står mellem de to nedenstående konkrete modeller. Jeg har drønsvært ved at vælge, da den ene vinder på udstyr og den anden på køreegenskaber. Det skal nævnes at der ikke er mulighed for at vælge mere udstyr eller andre modeller pga. et fastsat budget, så det er kun disse to der er i spil (færdige pakker fra leasingselskabet). Jeg hælder mest til BMW´en, men vil blandt andet være ked af at undvære en del udstyr som f.eks OEM (indbygget) navi. m.m. Fordelen ved den er så at det ikke er en gammel model, en bedre gearkasse og bedre køreegenskaber.
1. Audi A4 2,0 TDI 190HK - Den nye model kommer senere i år, så derfor kan jeg få den nuværende fyldt med udstyr, som læderkabine, OEM navi osv. osv.
2. BMW 320d 184 HK - Kun med standard udstyr, som dog inkluderer klimanlæg, sædevarme og andre relevante ting, men ikke læderkabine, navi. m.v. som i Audi´en.
Begge med automatgear.
1. Audi A4 2,0 TDI 190HK - Den nye model kommer senere i år, så derfor kan jeg få den nuværende fyldt med udstyr, som læderkabine, OEM navi osv. osv.
2. BMW 320d 184 HK - Kun med standard udstyr, som dog inkluderer klimanlæg, sædevarme og andre relevante ting, men ikke læderkabine, navi. m.v. som i Audi´en.
Begge med automatgear.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)