12-01-2015, 03:10 PM
WatchThis.dk Skrev:Der er jeg næsten 100 på, at du har læst forkertJeg er helt enig med Mads der herover skriver at Rolex er noget af det mest værdifaste man kan købe når vi snakker "finere" ure. De tager en kantstensafskrivning, men med tiden skal det nok hente sig hjem igen, så længe man ikke direkte ødelægger uret og sørger for at servicere det (og ydermere gemmer kasse og alle papirer). Med den type ur vil/ville jeg regne med service efter ca. 8 år ved daglig brug, hvis der selvfølgelig ikke opstår nogle problemer og personlig bruge en AD (Autorized Dealer) til formålet. Ja, det koster, men i nogle tilfælde vil JEG stadig gerne betale lidt ekstra, men det er selvfølgelig en individuel vurdering. Og vær derudover opmærksom på at de forskellige AD´er rundt i landet ikke nødvendigvis tager samme pris for et service, så lidt ringen rundt kan nogle gange betale sig.Rolex er netop et mærke, som holder værdien overraskende godt! Har du et link til, hvor det er skrevet?
Mht. service, så er der mange delte meninger. MIN holdning er, at med et spritnyt ur, så behøver du ikke tænke over det før om en ti års tid.
/Mads
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)