02-01-2015, 01:14 PM
Det gør mig oprigtigt trist at høre Kenn,
Det er rigtig grim oplevelse som jeg håber du er kommet dig over.
jeg er selv blevet truet med kniv i nattelivet (hvor de intet har at gøre)
Men jeg er stadigvæk af den overbevisning at hvis man er uklog nok til at tage en kniv eller andet med
Når man gå i byen for at more sig (hvilke må være formålet), så gør man det uanset hvor mange love der bliver
Lavet imod det.
Og tilfælde som disse har for mig intet at gøre med at man i forbindelse med sit job,
Bruger en kniv eller multitool, eller at man bære en lille lovlig lommekniv til praktiske formål i hverdagen.
Disse love har også flere gange bevist at de rammer uskyldige mennesker helt utilsigtet,
Og jeg er generelt imod at man så at sige skyder med spred hagl mod en masse lovlydige menneske,
For at ramme en lille udsnit af vores befolkning som uanset hvor mange love vi laver,
ikke ved hvordan man opføre ordenligt blandt andre mennesker.
Og nej jeg har aldrig en kniv på mig når jeg er ude i byen.
Det er rigtig grim oplevelse som jeg håber du er kommet dig over.
jeg er selv blevet truet med kniv i nattelivet (hvor de intet har at gøre)
Men jeg er stadigvæk af den overbevisning at hvis man er uklog nok til at tage en kniv eller andet med
Når man gå i byen for at more sig (hvilke må være formålet), så gør man det uanset hvor mange love der bliver
Lavet imod det.
Og tilfælde som disse har for mig intet at gøre med at man i forbindelse med sit job,
Bruger en kniv eller multitool, eller at man bære en lille lovlig lommekniv til praktiske formål i hverdagen.
Disse love har også flere gange bevist at de rammer uskyldige mennesker helt utilsigtet,
Og jeg er generelt imod at man så at sige skyder med spred hagl mod en masse lovlydige menneske,
For at ramme en lille udsnit af vores befolkning som uanset hvor mange love vi laver,
ikke ved hvordan man opføre ordenligt blandt andre mennesker.
Og nej jeg har aldrig en kniv på mig når jeg er ude i byen.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)