22-12-2014, 05:12 PM
Har solgt mit Obris Morgan, ellers er der ikke sket det store i 2014. Har købt et Steinhart OVM for at prøve det, og det hænger ved, i hvert fald lidt endnu 
Seiko Sumo SBDC003
Steinhart OVM
Seiko SNZG17 phantom mod (til salg)
Seiko SKX007, modded
Certina DS Caimano
Casio G-shock
Næste år bliver et år hvor jeg lander et "dyrere" ur - jeg ved bare ikke hvilket endnu. Forhåbentlig kommer huskøb på plads i foråret, og derefter ser vi på hvad der er likvider til.
boblere er p.t: Omega PO (ny eller gammel cal), Tudor Pelagos, Omega speedmaster, Omega seamaster 300M, Seiko MM300 m.fl.
Seiko Sumo SBDC003
Steinhart OVM
Seiko SNZG17 phantom mod (til salg)
Seiko SKX007, modded
Certina DS Caimano
Casio G-shock
Næste år bliver et år hvor jeg lander et "dyrere" ur - jeg ved bare ikke hvilket endnu. Forhåbentlig kommer huskøb på plads i foråret, og derefter ser vi på hvad der er likvider til.
boblere er p.t: Omega PO (ny eller gammel cal), Tudor Pelagos, Omega speedmaster, Omega seamaster 300M, Seiko MM300 m.fl.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)