Hawaii
Hej Simon

Bliver i på Oahu, eller planlægger i lidt ø-hop?

Fruen og jeg var på Maui for små 6 år siden (min dreng fylder snart 5 år Icon_e_biggrin1 ). Boede ud til stranden, og kunne se hvaler fra balkonen næsten hver morgen!

Selvfølgelig skal i surfe. To timer med privat instruktør kan anbefales. Mere er ikke nødvendigt, da man bliver smadret i skuldrene af at padle ud Icon_e_wink

Vi tog også en zip-line tur ned af en vulkan side. Helt vildt, og ganske fantastisk. Det skal helt sikkert.

Så lejede vi en mustang convertible og tog Road to Hana, og besøgte en sort og en rød sand/sten strand på vej dertil. Især den røde var fantastisk, da den lå gemt, og man skulle kravle lidt klipper mv, for at komme derhen. Så vi var 6-7 mennesker på den strand!

Vi tog også helikopter tur over øerne, samt whalewatching, vulkantur, akvarium og snorkelture. Man kunne også snorkle fra stranden, og her svømmede vi med flotte fisk og havskildpadder.

Det eneste, der skuffede var Luai show. Kæmpe grim buffet med amerikanere, der fyldte bakken (ikke tallerknen) med pulled pork, og lokale, der viste et indfødt show. Drinks i plastik krus osv. Så generelt en parodi!!!

Helt fantastisk tur! Og det er hvad jeg lige top of mind kan huske. Sig til, hvis du har spørgsmål. Og ellers god tur og glæd dig Icon_e_biggrin1

Men der er tusindvis af arrangører af ture derovre. Vi bookede alt på hotellet på et expedia kontor. Lidt dyrere, men så var alt samlet et sted.

Michael
Svar

Beskeder i denne tråd
Hawaii - af Hedegaard - 28-11-2014, 12:17 PM
Re: Hawaii - af T79 - 29-11-2014, 12:08 AM
Re: Hawaii - af Hedegaard - 29-11-2014, 04:23 PM
Re: Hawaii - af T79 - 29-11-2014, 09:01 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)