19-11-2014, 10:13 PM
TioMalo Skrev:Problemet med Breitling er, at urmagerne INGEN reservedele hjem, dvs. skal noget skiftes skal den til Sverige og det koster som flere har nævnt kassen!
MortenKN Skrev:Breitling er i nyere tid berygtede for at være lidt nogen SV*N hvad service angår….. Bare der er det MINDSTE så ryger tingene til Sverige og skal ha "fuld service" og de tager kassen for det.
Vammel forretningsstrategi
Jo, det kunne jo forklare det hele.
Boxter Skrev:1500-2000kr kan da ikke passe...medmindre det selvfølgelig er et Breitling uden chronograf??
Netop denne er med chronograf, troede at alle Navitmer havde det?
TioMalo Skrev:Øhhh... sådant pænt sagt; hellere til Halse i Horsens. For mange grunde
Uhrmageriet er lidt no-go bland os
Hedegaard Skrev:Og mht. Uhrmageriet så har jeg det ligesom mange andre lidt stramt med de to ejere, men de har da mig bekendt fået en ny urmager som igennem de sidste par år har haft en del af mine ure igennem og som jeg trykt ville lade fikse fremtidige ure... (omend jeg fortsætter med at tage køreturen til Horsens for at få fikses mine ure)
Spændende, på det store hele syns jeg at de har stået for fin service når jeg har været derinde, selv om jeg aldrig har købt noget - mere end en lille justering af en lænke. Og jeg kan godt lide at kigge i skabet med vintageomegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)