07-11-2014, 11:42 PM
Clock Skrev:KimT Skrev:Flotte ure og enig med Thomas i at vi ikke ser nok vintage generelt herinde
Hej,
Jeg samler selv ure og udelukkende vintage, men er holdt helt op med at poste herinde, gider simpelthen ikke.
Der oftest kun een eller max to personer som kommenterer vintage indlæg med mindre det er Rolex vintage, og der kommer aldrig gang i vintage forum debat på den måde.
Der kommer faktisk flere kommentarer på et indlæg om et dødsygt mainstream Seiko dykker ur (undskyld hvis jeg fornærmer Seiko ejere, det er ikke meningen) end der kommer
på vintage indlæg. I min optik bliver forummet lidt ensporet når der primært vises og debatteres Rolex, Panerai, Oris.
Ikke at jeg ikke kan blive fasineret at et nyt lækker Rolex eller andet nyt dyrt ur, men det hele bliver lidt ensformigt.
Hvad med at oprette en undergruppe som hedder 'Vintage' for ure der er mindst 25 år gamle og dermed give vintage lidt mere fokus her på forummet, der kunne så igen være
nogle undergrupper opdelt på mærker som feks. Eterna, Omega, Certina, Tissot mm. Dette kunne være en måde at sparke gang i lidt vintage her på forummet.
mvh
Thomas
+1

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)