19-04-2012, 02:54 PM
Claus Tukjær Skrev:Jeg tager selvfølgelig kritikken til mig og har derfor slettet ca. 200 billederi diverse tråde, og vil prøve at finde en løsning på min egen hjemmeside, så det stadig er muligt at se flere billeder af de ure jeg har til salg (udover de 12 billeder der allerede er, og for dem der har lyst til det
) Blot skal det gøres på en måde så jeg linker til dem, men det er jeg ved at undersøge hos min webdesigner, Tino....
Synes det er ærgerligt at begynde at slette billeder og lave forskellige vandmærker alt efter, om billedet skal postes det ene eller det andet sted!
Med bannereeklamer i både signatur og på sitet overgår det min fantasi, at selv den mest blåøjede nytilkomne bruger på forum skulle være i tvivl om, at Claus (og andre professionelle ur-pushere) handler med ure!!
Det største problem i forhold til at "føre de nytilkomne brugere" bag lyset er da alle os private sælgere, som tilfældigvis kommer til at promovere et ur, som enten er til salg eller er ved at blive sat til salg. Her har modparten jo ikke nogen chance for at vurdere i hvilken sammenhæng uret lovprises!
Jeg vil til hver en tid foretrække gode billeder (selvom det er salgsbilleder) frem for et grumset mobilbillede, hvor man alligevel ikke kan se detaljerne på uret.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
MVH Jesper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)