Rolex - En historie om kærlighed og had
Jeg kan godt spekulere lidt over HVORFOR det er vi forbinder Rolex med den her robusthed...Er det fordi at markedet for vintage Rolex er så stort at vi tager det som et tegn på driftsikkerhed at der er så mange af de gamle ure som stadig er i omløb? Og er det i givet fald ikke en forkert antagelse? Med dette mener jeg at, der jo kun er så mange ure i omløb fordi Rolex altid har produceret flere ure end konkurrenterne og altid til en pris som ikke har været ALT for dyrt, men stadig dyrt nok til at det ikke bare blev smidt ud når det gik i stå…. Dvs der er ikke så mange vintage Blancpain, Panerai, Patek og AP etc i omløb og dem der endelig er koster kassen…. Der er langt flere vintage Rolex i omløb, og en stor del er til at komme til for penge…. Er det derfor vi forbinder Rolex med den store driftsikkerhed? Jeg ved det ikke. Kom bare til at tænke lidt over det. For mit eget vedkommende kan jeg kun sige at ud af de mange forskellige Rolex ure jeg har haft har jeg oplevet at 2 trængte til service - Hvoraf det ene var brugt men nyindkøbt så det blev fikset på garantien fra forhandleren…

Vel er Rolex meget driftsikkert, men er det VIRKELIG så meget mere driftsikkert end eks. et ETA værk?
Svar

Beskeder i denne tråd
Rolex - En historie om kærlighed og had - af MortenKN - 02-10-2014, 02:20 PM
Re: Rolex - En historie om kærlighed og had - af MortenKN - 03-10-2014, 09:39 AM
Re: Rolex - En historie om kærlighed og had - af MortenKN - 03-10-2014, 01:09 PM
Re: Rolex - En historie om kærlighed og had - af Bjørn H. - 03-10-2014, 09:08 PM
Re: Rolex - En historie om kærlighed og had - af Bjørn H. - 04-10-2014, 04:37 PM
Re: Rolex - En historie om kærlighed og had - af Bjørn H. - 05-10-2014, 11:15 AM
Re: Rolex - En historie om kærlighed og had - af Bjørn H. - 05-10-2014, 01:04 PM
UPDATE - af stenstrupigen - 09-10-2014, 10:00 AM
Re: Rolex - En historie om kærlighed og had - af MortenKN - 09-10-2014, 01:41 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)