18-04-2012, 10:23 PM
Claus Tukjær Skrev:Min troværdighed er på spil kan jeg fornemme. Jeg har ALDRIG foreslået et ur som jeg ikke kan stå ved. Jeg har endda henvist til andre salgssider. Jeg har ALDRIG modtaget en klage og har kun TILFREDSE kunder. At du insinuere andet klær dig ikke.... Har jeg misforstået dig, beklager jeg.....ved ikke om det er til mig - men jeg har da vist ikke sagt noget der modsiger det du skriver. Jeg skriver i en tråd startet af Willy om det rent principielle og uheldige hvis ting der har reklameformål optræder som "redaktionelt stof"
Det har intet at gøre med at du skulle levere noget skidt (du har aldrig modtaget en klage) eller har utilfredse kunder - de ting har intet med hinanden at gøre.
Hvis du mener, at jeg insinuerer, at du også gerne sælger og gerne ser det formål ske via dine billeder, ja så har du vel ret - Det synes jeg er en naturlig tanke når der vises masser af billeder af ure til salg som du gør. Om det så er helt i skoven - så er det ærgerligt, men sådan ville man nu nok tro om det helt generelt, hvis en brugtbilsælger viste masser af sine brugte biler med lovprisninger og opfordringer til at skrive hvad man bedst kunne li, og havde de samme på salgssiden.
Du kan det være en one of a kind, der gør det af ren kærlighed til urene, men du må nok leve med at nogen har tanken, og ikke bare kalde det insinuere.
Jeg forstår helt, at det er 100% ok her - og dermed at du absolut intet galt gør, (og ved du holder af urene og er good guy sælger) men svarer blot på en tråd om hvorfor jeg tror der kommer mange - lidt ens billeder - og jeg gav i øvrigt mange andre grunde
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)