Show me yours and i will show you mine.
Claus Tukjær Skrev:
MichaelSC Skrev:Jeg syntes det tager overhånd med dine salgsfotos, Claus - og ikke fordi det er et Graham Icon_e_biggrin1

Mvh
Michael
Kan du ikke se at det var for sjovt i denne tråd? Icon_e_biggrin1

For mig vil det være svært at deltage på et urforum uden at vise billeder af ure jeg har til salg. Jeg har jo ikke andet Icon_e_wink

Graham uret går jeg rigtigt meget med, og derfor er det uret jeg viser i "Dagens ur" Det kommer uden tvivl på i morgen igen, så prøv at ignorere det Icon_e_biggrin1

Jeg skal gerne stoppe med at vise billeder, hvis Kim siger det Icon_crazy

I øvrigt ser jeg dem ikke selv som "salgsfoto"...., blot billeder af ure jeg mener er fede. Mit vandmærke er på så de ikke bliver misbrugt.

Jo, jeg opfatter det som sjov og mener godt vi alligevel kan diskutere det. Graham-billederne dukker op i næsten alle tråde og nogle af os bliver mætte før andre. Jeg syntes det er über-fedt at se andre ure end IWC - også Graham - jeg vil gerne lære mere om Graham uagtet at jeg ikke syntes om formsproget, men alt har en grænse, jeg siger dette med et smil på læben, for du viser også uret for at lave sjov og provokere lidt - og så kommer der også en reaktion retur.
Jeg kan ikke anerkende at dine billeder ikke er salgsfotos - dit vandmærke gør dem til salgsfotos. Stod der bare Tukjær forneden ville jeg ikke opfatte det som salgsfoto - i hvert fald ikke som nu hvor det er dit firmanavn som står med store bogstaver og gult forneden plus banner foroven på sitet og forneden på sitet, den kombination kan du ikke negligere. Det kan nogle gange virke voldsomt.
Du skal da ikke stoppe med at vise billeder, men måske overveje at sætte et andet vandmærke på dem? Jeg syntes at det er spændende ure du viser og ville syntes det var ærgeligt hvis du stoppede med det.

Mvh
Michael
İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
Show me yours and i will show you mine. - af berg - 18-04-2012, 07:23 PM
Re: Show me yours and i will show you mine. - af MichaelSC - 18-04-2012, 10:02 PM
Show me yours and i will show you mine. - af JJG - 19-04-2012, 02:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)