Show me yours and i will show you mine.
willy Skrev:
KimT Skrev:Nu er en side som denne jo ikke kun for at lære folk om ure, men også får at vi kan dele billeder, glæde over ure og meget mere.
Og jeg vil da gerne opfordre folk til at fortsætte med at poste billeder for fuld fart. (Selvom jeg har set uret masser af gange før)
Og hvis jeg synes det er et lækkert ur folk viser, så vil jeg fortsætte med at sige det, og håber alle andre gør det samme.

@Willy Hvis det ikke passer dig, er du velkommen til at undgå disse poster.
I am not aiming at just this watch site but at many sites that have the tendency to become repetitive.I fully understand anyone who posts a picture of their new watch.And i have nothing negative to say about that.And i understand that people like to share pictures of their watches.I find absolutly nothing wrong with this.My critisism is that many sites can go over the top and become boring.Because i really believe most people who join a site do it to learn about watches.Imagine a car magazine that showed pictures and articles of the same 5 cars all the time.I do not think they would survive very long.Anything that becomes to repetitive becomes boring. Willy
Et ursite uden billeder ville jeg slet ikke bruge tid på. Jeg elsker billeder af ure, og gerne så mange som muligt....
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Show me yours and i will show you mine. - af CT-Watches.dk - 18-04-2012, 07:07 PM
Show me yours and i will show you mine. - af berg - 18-04-2012, 07:23 PM
Show me yours and i will show you mine. - af JJG - 19-04-2012, 02:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)