21-09-2014, 03:12 PM
Hej Mikkelsen og velkommen til - skønt når nye brugere melder sig aktivt under fanerne
Det er et lækkert TH du er startet ud med, jeg har selv været den glade ejer af et Aquaracer som i dag pryder en kollegas håndled. Tilmed er du hurtigt kommet til den konklusion at et ur ikke er nok, hvilket betyder at det kun kan gå en vej 
Mht. et ur fra dit fødselsår, ville JEG kigge efter noget Omega Speedmaster, men smag og behag du ved
Rolex er også en mulighed, men spørg altid en der er velbevandret i Rolex til råds (f.eks. på et fora som dette
) da det er en jungle. Når vi snakker et mere dressy ur med gangreserve, så synes jeg du selv er inde på nogle rigtig fine muligheder. Det sidste du nævner er "Investering" og der vil jeg starte med at sige (som jeg plejer) at du ikke skal se det som en investering, da det er alt for usikkert. Køb ure du kan lide og ønsker at bruge og holder du dig til forholdsvis kendte mærker skal de nok holde værdien nogenlunde og i nogle tilfælde stige. Det er umuligt at spå om hvilke ure der vil være interessant på den lange bane
Mht. et ur fra dit fødselsår, ville JEG kigge efter noget Omega Speedmaster, men smag og behag du ved
Mikkelsen Skrev:Jeg har bestilt billet til Klarlund exhibition i Århus d. 1/11 kl. 13:00. Så hvis det ender ud med en GTG den dag er jeg også interesseret.God ide med Klarlund - jeg regner med at komme i samme tidsperiode og der bliver helt sikkert noget GTG efterfølgende, som du kan finde mere information om herinde på et senere tidspunkt.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)