Klarlund Exhibition. Nu også i Aarhus
KimT Skrev:Sidst i København var der MANGE ure som ikke er på hylderne normalt hos Klarlund. Det og så muligheden for at snakke med urmagerene på en anden måde end i butikkerne, samt lige få sit ur på testeren gør det specielt interessant. Ydermere tegnede og fortalte urmageren om resultatet fra testeren og deres arbejde generelt Icon_e_smile

Samtidig er det jo også en god mulighed for at møde en masse andre tosser.

Super - det var da info.
Jeg synes bare der har været en generel tendens de sidste år, til at div leverandører inviterer til demoer - mod et gebyr
Derfor synes jeg det var vigtigt at få frem at det ikke bare er udstillingsmodellerne der vises, og det ikke kun handler om at de skal få solgt noget mere

Så derfor er det vigtigt at det ikke bare er et udstillingsvindue, men at der faktisk også er en oplevelse

Jeg håber ikke KimT mfl. opfattede det alt for træls, at jeg forsøgte at vride noget information ud af jer - men det lykkedes da Icon_hello
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
Svar

Beskeder i denne tråd
Klarlund Exhibition. Nu også i Aarhus - af KimT - 17-09-2014, 09:03 PM
Re: Klarlund Exhibition. Nu også i Aarhus - af MortenKN - 17-09-2014, 10:46 PM
Re: Klarlund Exhibition. Nu også i Aarhus - af MortenKN - 18-09-2014, 08:42 AM
Re: Sv: Klarlund Exhibition. Nu også i Aarhus - af Glatnakken - 18-09-2014, 10:57 AM
Re: Klarlund Exhibition. Nu også i Aarhus - af LIVETS - 18-09-2014, 03:34 PM
Re: Klarlund Exhibition. Nu også i Aarhus - af Black Seal - 19-09-2014, 08:39 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)