Pam 000 logo base - skulle man ?
#11
floe Skrev:Jeg ville ikke undvære sandwich-dial.

Synes at de printede skiver ser så fesne ud på PAMs.

Sådan havde jeg det også engang - men, er synes nu logo, gør et eller andet
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar


Beskeder i denne tråd
Pam 000 logo base - skulle man ? - af Amehlbye - 06-09-2014, 03:07 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af mcbain - 06-09-2014, 03:47 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af mcbain - 06-09-2014, 09:02 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af floe - 06-09-2014, 09:20 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af Amehlbye - 06-09-2014, 10:17 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af OleJ - 08-09-2014, 05:46 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)