Pam 000 logo base - skulle man ?
#6
Sociologen Skrev:Du skal da have et pam - men solgte du ikke dit 111, som var købt nyt hos Klarlund, idet du ikke kunne forlige dig med den manglende dato?
Jo, 112 - og du har helt ret mht dato - måske det også er for impulsivt, omvendt så er det små-penge, og er til at overskue, hvis det ikke lige spiller.

Ærligt, så prøvede jeg en 312 forleden, netop pga dato, men den gjorde ikke rigtig noget for mig, selvom den havde dato.

Så tror måske bare det er panerai designet der trækker og lige der, synes jeg logo basen, kunne være et godt bud
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar


Beskeder i denne tråd
Pam 000 logo base - skulle man ? - af Amehlbye - 06-09-2014, 03:07 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af mcbain - 06-09-2014, 03:47 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af Amehlbye - 06-09-2014, 05:20 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af mcbain - 06-09-2014, 09:02 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af floe - 06-09-2014, 09:20 PM
Re: Pam 000 logo base - skulle man ? - af OleJ - 08-09-2014, 05:46 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)