06-09-2014, 03:07 PM
Vil gerne have et pam - og har været forbi mange modeller -
Men her forleden blev jeg lidt hooked på en 000 logo - simpel og næsten kedelig, men synes nu alligvel det er ganske fint - kan lande et til omkring 23.000 inkl 2 ekstra remme og boks og det hele
Men her forleden blev jeg lidt hooked på en 000 logo - simpel og næsten kedelig, men synes nu alligvel det er ganske fint - kan lande et til omkring 23.000 inkl 2 ekstra remme og boks og det hele
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)