Nyt Limiteret Sub for Relojeria Alemana
Citat:Mig bekendt var GMT Sea King kun til salg til en udvalgt skare og ikke en model som hang i vinduet. De handles i øvrigt til +100-120 k på brugtmarkedet, så tror ikke det bare er at vade ind fra gaden og købe det?!

Citat: It was also decided that the piece would be sold exclusively to those associated with The Famous Sea King Helicopter

Du har - naturligvis - ret, Mads. Siden jeg selv er ganz ligeglad med de her limited editions, rundede jeg af måske med lige lovlig bred pensel. Dette pga. at begge specialudgaver er velsignet og produceret af Rolex og der er absolut adgang for eksemplarer af begge, gennem AD´en, chrono24 og andre salgsfora.
Og nej, planen var at chopper-GMT´en kun blev solgt af AD til folk med tilknytning til Sikorsky´er. Der opstod vist lidt fortolkningsvanskeligheder med sagen pga. at både en aktiv pilot og en som kunne skrive en tro- og loverklæring om at vedrørendes tante havde gjort rent på Sikorsky-fabrikken i UK var i en bred forstand "tilknyttet" ("associated") med Sea Kings. Det klagede i hver fald mange aktive eller forhenværende piloter om i dette sammenhæng.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt Limiteret Sub for Relojeria Alemana - af TioMalo - 06-09-2014, 01:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)