06-09-2014, 01:09 AM
Jack Cassidy Skrev:Fedt, federe, fedest! Jeg forstår til fulde din forelskelse i byen. En af mine absolutte favoritbyer. Jeg er tilbage i starten af oktober og denne gang medbringer jeg alle senest opdaterede New York urguides fra Itstime og tager den store ur-passions pakketur. Jeg glæder mig vildt.
Det kan du glæde dig til!
Der er sket lidt siden urguiden blev lavet. Umiddelbartkan jeg komme i tanke om flg. ændringer:
- Blancpain flyttet til 5th Avenue (adresse ser du ovenfor)
- Omega har åbnet flagship på 5th Avenue - kæmpe butik med fuld kollektion og tilbehør. Omkring 55th og 5th
- TAG Heuer har åbnet flagship tæt ved Omega
- Seiko har åbnet flagship på 5th (som nævnt i en anden tråd her på sitet)
- Breitling har åbnet flagship på 57th mellem 5th og Madison, lige overfor Nike flagship
- Panerai er i gang med at flytte et godt stykke op ad Madison til ca. 63rd Street
- JLC åbner i oktober, lige ved siden af Panerai's nye
- Lange & Söhne åbner i efteråret i samme område
- Girard-Perregaux er lukket. JLC overtager butikken
- Shinola har en flagship nede i Tribeca - hvor de også sælger andre varer (læderting, tøj, mv. - super lækkert)
- Montblanc er i ny butik på Madison, et sted ml. 54th og 57th, så vidt jeg husker
- Cartiers flagship på 5th Avenue er under ombygning det næste år eller to. Du skal op til deres butik på Madison i stedet - et sted i de tidlige 60'ere, så vidt jeg husker.
...og jeg har sikkert glemt en masse andre ting...jeg skal have opdateret den guide sammen med Kim
Claus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)