Yobokies oyster lænke på skx007
Steffen1611 Skrev:
bcmb Skrev:Hej Steffen,

Det lyder absurd meget med 2mm, hvordan er det overhoved lykkedes dig at montere lænken hvis det ene end link er for bredt til hornene? Hvis den virkelig er så meget for stor ville jeg klage og bede om er nyt end link!

Og jeg forstår ikke hvorfor det var nødvendigt at skære spring bars over for fjerne lænken, var spring bars også forkert længde så den sad i spænd?

Mht. justering/tilpasning af lænken, så har den microadjustment, så du kan justere den ret præcist ved at flytte hullet den sidder i, ved lænkens lås.

Ja jeg regner med, at skrive til ham i nærmeste fremtid, da jeg synes det er lidt for dårligt.
Og ja springbars var "fat" versionen, altså de var meget solide og meget tykke, og sad derfor hurtigt i spænd med oyster lænken. Da jeg skulle have gummi remmen af, som fulgte med, tog det også noget tid, idet springbarene var meget vanskelige, at have med at gøre.

Spring bars til SKX007 skal helst være fat, men jeg mente længden af spring bars. Hvorfor og hvordan sad de fast?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Yobokies oyster lænke på skx007 - af bcmb - 25-07-2014, 07:56 PM
Re: Yobokies oyster lænke på skx007 - af bcmb - 25-07-2014, 08:11 PM
Re: Yobokies oyster lænke på skx007 - af bcmb - 30-07-2014, 05:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)