Hjælp en forvirret førstegangskøber..
Citat:Vintageure - i hvert fald Omega er jo lidt længere tid om at blive omsat end nyere populære ure. Og det kan selvfølgelig sagtens skyldes en for høj prissætning, men også at der er vist aspekt af liebhaveri i det. At finde det helt rette Omega Constellation fra ens fødselsår kan godt tage lidt tid og man er så parat til at betale det det koster, når man finder det i fin stand.
...
...vh baun

Citat:He he jo det kan man selvfølgelig mene, hvis man ikke forstår hvordan markedet fungerer. Men nu er det jo ikke mig der sætter prisniveauet world wide, som jeg under normale omstændigheder sætter priserne ud fra. Problemet ligger i at der er få kunder til urene i DK og alt skal udenlands. Så mine priser er såmænd bare sat efter markedsniveauet.
...
.../Mads

Summa summarum; Der er flere aspekter i salget og prissætningen af vintageure, både de følelsesmæssige (citat Baun) og de rationelle, markedsføringsmæssige (citat Mads). Jeg ved jo udmærket hvordan markedet fungerer, men meningen var at få den lige lovligt firkantet udsagn at det kun er prisen som dikterer hastigheden af at sælge et ur, dementeret.
Og det synes jeg I (Mads & Baun) lige har klaret med bravur.... Icon_e_wink

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hjælp en forvirret førstegangskøber.. - af TioMalo - 17-07-2014, 08:28 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)