Jeres holdning til kopiure osv + fordomme?
Citat:Måske - men forskellen i dit eksempel er jo, at den frimærkesamling du drager frem som eksempel ikke er falsk, men måske blot ukomplet !
Hov-hov, den blå 1864 2 penning med dobbelt overtrykt fejlstempel er en kendt forfalskning Icon_e_surprised !! (= se, lige så lidt forstå 99% af menneskeheden om kopiurene og deres signalværdi)

Citat:Men derfor kan man godt (og imho med rette) have den holdning, at det at gå med et fake ur er at smykke sig med lånte fjer - at have den holdning, kan ikke sidestilles med at have et amoralsk menneskesyn, som nogle herinde tilsyneladende mener !!
Man kan sagtens have den holdning, Peter. Vi lever jo i en pseudofrihed som tillader os indtil videre at tænke ca. hvad vi vil og også ofte udtrykke det, men holdningen signalerer yderst materialistisk menneskesyn, langt fra den klassiske humanisme.
Som sagt før, kunde jeg ikke tænke mig at gå med hverken kopier, fakes eller hommages, men hvis naboen vil løbe røven bare eller i lånte fjedrer, er det helt OK med mig. Eller, none of my business ! (Og jeg har en stille ønske om at naboen har det ligeledes ang. mine særheder)

God weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 06:52 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 09:46 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 03-11-2013, 10:12 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 10:13 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af klokur - 04-11-2013, 01:09 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Bjørn H. - 05-11-2013, 09:49 AM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 07-07-2014, 11:16 AM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 07-07-2014, 06:29 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af TioMalo - 11-07-2014, 12:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)