Jeres holdning til kopiure osv + fordomme?
At fastsætte værdien af en person ud fra hvor ægte personens ur er,
Er direkte ulækkert da det indirekte viser at man regner nogen for mere værd end andre.

Syntes det falder lidt ind under det jeg opdagede da jeg begyndte i denne verden,
Der var et syn der gik ud på at man havde mere ret og kunne tillade sig mere hvis man havde en lang historik
Inden for denne særlige verden af vores.

Jeg modarbejde det synspunkt fra starten og betalte "prisen" hvilke jeg til enhver tid vil gøre,
Da det modstridende alt hvad jeg er opdrage med hvordan man behandler sine medmennesker.

Men jeg er sikker på at det er noget der ligger i os mennesker på en måde,
Man har set og ser former for undertrykkelser over alt i verden hver dag.

En af de mest kendte og en der aldrig ender er Israel og Palæstina konflikten Hvor historien gentager sig selv,
da jøderne et af de mest jaget og forpinte folkefærd under 2 verdens krig,
Har bygget en mur rundt om en af dem de anser som deres hoved fjende og hvis jord staten Israel er taget fra.

Det ligger til den race vi tilhøre og er derfor desværre undgåelige. Icon_rolleyes
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 06:52 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 09:46 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 03-11-2013, 10:12 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 10:13 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af klokur - 04-11-2013, 01:09 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Bjørn H. - 05-11-2013, 09:49 AM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 07-07-2014, 11:16 AM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 07-07-2014, 06:29 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Stensbjerg - 07-07-2014, 09:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)