03-07-2014, 11:02 PM
Jack Skrev:hvad blev der af Marathon SAR-en, den havde jeg hellere set i samlingen end fx. Seikoen...
Mikael
Det er også objektivt set et langt bedre ur end Seikoen, derom er der ingen tvivl - men det fik ikke rigtigt nogen armtid hos mig, idet jeg alligevel altid valgte enten Sub´en eller Pingoen forud for det.
MSAR´en er et fantastisk fedt ur og lænken spiller max, men det som måske gør, at jeg ubevidst fravælger det, når jeg kigger i kassen er, at dets voldsomme højde ikke rigtigt står i forhold til dets "kun" 40 millimeter. Det virker imho ikke helt harmonisk på armen.
Men den egentlige årsag, til at det blev solgt var, at der skulle penge i kassen til at financiere et andet ur (husker ikke hvilket) - og det kunne så indbringe mere, end både Seikoen og Pingoen (som jeg aldrig skiller mig af med !).
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)