Det nye sted og købe, sælge og bytte ure
#27
Personligt syntes jeg faktisk det er fint med flere forhandlere, da vi så "konkurrerer" på lige vilkår. Der findes en god håndfuld private i DK, der får skubbet en seriøs sjat ure af årligt, og det er svært at konkurrere på prisen mod nogen der ikke skal yde garanti eller betale moms og skat. Priser jeg dagligt konfronteres med og i høj grad skal matche for at få solgt noget. Desuden stiller det kunderne langt bedre mht reklamationsret/garanti når man køber af en prof., så forbrugerne stilles også bedre.

Eneste ulempe for mig som prof. forhandler er så øget konkurrence om kunderne, men det lever jeg nok med. Ulempen for de private samlere herinde er, at antallet af private udbudte ure reduceres og prof. forhandlerne benhårdt går efter de bedste private tilbud, så man som privat skal være pæn hurtig for at opsnappe de gode tilbud.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar


Beskeder i denne tråd
Det nye sted og købe, sælge og bytte ure - af LIVETS - 30-06-2014, 08:16 PM
Re: Det nye sted og købe, sælge og bytte ure - af runzuk - 01-07-2014, 03:13 PM
Re: Det nye sted og købe, sælge og bytte ure - af LIVETS - 01-07-2014, 09:30 PM
Re: Det nye sted og købe, sælge og bytte ure - af TimeToWatch.dk - 02-07-2014, 03:48 PM
Re: Det nye sted og købe, sælge og bytte ure - af MortenKN - 03-07-2014, 06:07 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)