Så har jeg meldt mig ind i "De Røde Lejesvendes Klub" !! :-)
Tak, John !! Det kan du stole på, at jeg også gør ! Icon_razz

Der er simpelthen noget ved vintage Rolex, der fascinerer mig dybt !! Jeg har spurgt mig selv, hvad det er, men kan ikke svare, andet end, at det måske har noget at gøre med at søge tilbage til en tid, som jeg husker fra min barndom/ungdom og samtidig noget at gøre med Rolex´s dna !! Nærmere kan jeg ikke komme det !

Da jeg var barn abonnerede vi på det amerikanske National Geographic, som blev sendt direkte til os fra USA - min far havde tilbragt 4 år i USA og Canada i 50´erne og kendte bladet. De blade vi fik havde amerikanske reklamer for store US flydere, Betamax videobåndoptagere, Patek Philippe Ellipse med blå skive ............ OG Rolex Explorer og Submariner !! Jeg kan huske, at de virkede meget spændende og bladene var en spændende drømmeverden at synke ned i, når vejret ikke tillod at bevæge sig udenfor Icon_e_smile

Men det er nok den følelse af fascination, soliditet og eventyrlyst, som jeg ubevidst søger tilbage til ved at kunne spænde et af de ure om armen, som jeg så billeder af i disse blade ............ og så er de altså i mine øjne bare mere "cool" end en ny stangvare fra AD´en Icon_e_wink

Er helt klar over, at det står for min egen regnig .............. er ikke ude på at forklejne andres fascination af nyere Rolex Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Så har jeg meldt mig ind i "De Røde Lejesvendes Klub" !! - af pbr - 06-06-2014, 11:41 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)